Pasirinkus naują paslaugų teikėją „greitoji“ tikisi teigiamų pokyčių

Mažeikių greitosios medicinos pagalbos centras greitosios pagalbos ekipažų valdymą patikėjo naujam dispečeriui – vieninteliam, kuris naudojasi nemokamu Vidaus reikalų ministerijos ryšiu. Taip tikimasi per metus sutaupyti keliasdešimt tūkstančių eurų, nepabloginant paslaugų kokybės, prieinamumo ir operatyvumo. Kaip ir iki šiol, prireikus skubios medicininės pagalbos, gyventojai turi skambinti bendruoju pagalbos telefono numeriu 112.

Jau kone tris savaites greitąją pagalbą norinčiųjų išsikviesti gyventojų skambučiai nukreipiami į Panevėžio miesto greitosios medicinos pagalbos stotį. Mažeikiams pasirinkus ją, vienintelę iš 5 dispečerio paslaugas teikiančių greitosios medicinos pagalbos stočių Lietuvoje, kuri nuo pat įsikūrimo naudojasi nemokamu Vidaus reikalų ministerijos ryšiu, tikimasi per metus sutaupyti apie 25 tūkst. eurų ir juos skirti naujai įrangai, kuri itin reikalinga gelbstint žmonių gyvybes, įsigyti.

Per keletą darbo su naujausiais paslaugos teikėjais savaičių įsitikinta – užtikrinamas geresnis duomenų perdavimas, puikiai organizuojama greitosios medicinos pagalbos brigadų logistika, o ryšys, kuriuo naudojasi ir Lietuvos specialiosios tarnybos – policija, priešgaisrinė, finansinių nusikaltimų tyrimų, specialiųjų tyrimų tarnybos, greitesnis dėl pasienio zonoje pastatytų papildomų pastočių.

Iki šiol mažeikiškiams dispečerio paslaugas teikė Šiaulių greitosios medicinos pagalbos stotis. Gyventojams jos buvo nemokamos, tačiau Mažeikių greitosios medicinos pagalbos centras kas mėnesį privatiems ryšio ir programinės įrangos tiekėjams sumokėdavo per 2 tūkst. eurų. Terminuota paslaugų teikimo sutartis nebuvo nutraukta – pasibaigus visiems sutartiniams įsipareigojimams nuspręsta keisti paslaugų teikėją.

MS-34

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode