Dalijimosi vaizdo įrašais svetainė „YouTube“ antradienį pranešė sugriežtinusi taisykles dėl to, kokie reklaminiai pranešimai bus poruojami su kokiais vaizdo įrašais. Tokiu būdu reaguojama į įmonių nuogąstavimus, kad jų reklama susiejama su probleminiu turiniu.
„2017-ieji neabejotinai buvo sunkūs metai, kai mūsų bendruomenė ir mūsų reklamos partneriai susidūrė su keliomis problemomis, – savo tinklaraštyje parašė „YouTube“ vaizdo įrašų ir analitikos viceprezidentas Paulas Muretas (Polas Miuretas). – Iššūkiai, su kuriais susidūrėme 2017-metais, paskatino mus imtis sunkių, bet būtinų pokyčių 2018 metais.“
Anot P. Mureto, „YouTube“ kanalai nuo šiol privalės turėti mažiausiai 1000 sekėjų bei sukaupę bent 4 tūkst. peržiūrų valandų per praėjusius metus, kad juose būtų galima rodyti reklaminius pranešimus.
Anksčiau kanaluose buvo galima rodyti reklamą, iš ko kanalo autoriai gaudavo pajamų pagal „YouTube“ partnerių programą, jeigu peržiūrų skaičius siekė mažiausiai 10 tūkst.
„Norime atsižvelgti į kanalo dydį, auditorijos aktyvumą ir kūrėjų elgesį nustatydami jo teises į reklamą“, – sakė P. Muretas.
„YouTube“ taip pat ketina akylai stebėti, ar neplatinami nepageidaujami elektroniniai laiškai ir fiksuos pažeidimus bei kitus signalus, kad užtikrintų, jog kanalai laikosi „YouTube“ turinio politikos.
Manoma, kad naujosios taisyklės paveiks „nemažą skaičių“ „YouTube“ kanalų.
Praėjusiais metais „YouTube“ pašalino 150 tūkst. vaizdo įrašų, kuriuose buvo užfiksuoti vaikai, po to, kai po jais žiūrvai ėmė rašyti nešvankius komentarus. Svetainė taip pat viešai pažadėjo didinti skaičių savo darbuotojų, kurie seks ir šalins taisyklių neatitinkantį turinį.
„YouTube“ taip pat siekia užtikrinti bendroves, kad jų reklama nebus siejama su netinkamu turiniu.
San Franciskas, sausio 17 d. (AFP-BNS).
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.